• Introtekst:

    Op deze pagina verzamelen we de publieksreacties op de voorstelling HOAX. 

Natuurlijk is er maar één manier om HOAX ten volle te beleven; komen kijken! Maar soms is het ook erg leuk om reacties van anderen te lezen. Daarom verzamelen we op deze pagina reacties van bezoekers die binnenkomen op het off- en online gastenboek. 



"Dit is er zo een die onder je huid gaat zitten en waar je nog weken over nadenkt." 

"Goed van genoten, zeker van het acteerwerk. Heerlijk gedaan." 

"Veel om over na te denken! De scène met de aangelijnde mannen bijvoorbeeld: de omgekeerde wereld?
Ik had veel emoties: ik was soms bang, soms moest ik hard lachen, soms was ik verward." 

"Elke scene totaal iets nieuws en onverwachts en toch een prachtig samenhangend verhaal!" 

"Briljant. Weet nog niet precies waarom, maar briljant. Intelligent, verfrissend, grappig. I love it." 

"Fantastisch, absurdistisch, een beetje ongemakkelijk, stof tot nadenken..." 

"Waanzinnig. Gedachtegoed dat ik ergens van binnen al voelde is nu expliciet aangewakkerd. Dit neem ik met me mee!" 

"Wauw, wat een intense voorstelling! Heel gaaf. Merk dat ik het nog allemaal moet verwerken wat ik gezien heb. Wat een talenten! 
Dankjewel. Zeker de moeite waard." 

"Fantastisch, zwaar onder de indruk!" 

"Wauw wat indrukwekkend." 

"Knap hoe jullie de absurditeit van de wereld weten te vatten." 

"Fantastisch gespeeld, + lekker open voor eigen interpretatie." 

"Duurde het 1 uur? Of wel 3 uur? Gedesoriënteerd in de tijd. Zoveel gezien.." 

"Een hele mooie voorstelling om nog lang te ontvogelen en over na te denken." 

"Ongelofelijk vet.... had het niet willen missen."  

"Love de belichting en scenografie met de reflecties de hele tijd en meer, hell yeah." 

"Wauw! Wat een ervaring. Net een soort koortsdroom. Super symbolisch, filosofisch en enigzins verwarrend. Black Mirror X vette beelden en vet goede spelers." 

"Gaaf decor en kostuums. Prachtig!" 

"Mooi abstract, goed licht, sterke metaforen waar je zelf een verhaal van kan breien. Heel wat anders dan we gewend zijn en erg gedrufd. Top!" 

"Hele vette voorstelling! Alle elementen werken zo goed samen. Een technisch én creatief menselijk kunstwerk. We staan allemaal in onze eigen kracht en samen staan we nóg sterker." 

"Verontrustend. Werkelijk verontrustend. Echt bizar hoe erg deze show op mijn gevoelens speelde..." 

"Hele vette show! Ik was helemaal megenomen in jullie wereld door de dans, muziek, lichten en aankleding! Kwam heel hard aan en vond het heel fijn om dit zo te zien. Super vet!!" 

"BIZAR. Dit noem je nou echt theater". 

"Hele vette show! Ik was helemaal meegenomen in jullie wereld door de dans, muziek, lichten en aankleding! Kwam heel hard aan en vond het heel fijn om dit zo uitgebeeld te zien! Super vet!!" 

"Jong en dynamisch, veel goede beelden, ga zo door!" 

"Verontrustend. Werkelijk verontrustend. Echt bizar hoe erg deze show op mijn gevoelens speelde.." 

"Gaaf decor en kostuums. Prachtig!" 

"Prachtig, houdt een mooie spiegel voor! Vormgeving, geluid en licht in combinatie met fysieke spel zorgen dat je er helemaal in gezogen wordt." 

"Als we allemaal in Plato's grot zijn, wie schijnt dan het licht en wie drinkt de waarheid? Mooie voorstelling, chapeau!" 

"Amazing! Insane goede voorstelling. Dit moet ik ff verwerken.. applaus voor de spelers! Het beeld, regie en decor was ook on top!" 

"Ik ben nog nooit met een groter 'waar-heb-ik-naar-gekeken' gevoel uit een voorstelling gelopen dan net. De hoeveelheid lagen en betekenissen is echt bizar. En wat een acteertalent!!!" 

"Het was een fantastische show!" 

"What the fuck. Ik moet nog 5 werkdagen bijkomen en nadenken. Mijn brein bleef maar draaien. Vet, vet, vet. Dit verdiend een giga publiek." 

"Wat een SHOW!! Deze show was geweldig, uniek en ALLES!!!" 

"Episch. Ik ben in al mijn verwachtingen overtroffen. Geweldig gebruik van middelen! Ik hoop het nog eens te zien." 

"Eén grote mindfuck; maar wel een lekkere. Also: ik heb ineens trek in zuurdesembrood? Geweldig, krachtig." 

"Veel vragen, veel nagenieten en nadenken." 

"Komt dichtbij wat de media met ons doet. Super goed." 

"Een voorstelling om nog lang over na te denken! Zo indrukwekkend!